Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
français
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Ouvrir une session
Toggle navigation
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Οι αντιλήψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία ομηλίκων ως μέσο εφαρμογής της ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΕΕΑ) στο γενικό σχολείο
Voir/
Ouvrir
18722.pdf (1005.Ko)
Auteur
Γιαννίκου, Δέσποινα Σ.
Supervisor name
Δερμιτζάκη, Ειρήνη
Αβραμίδης, Ηλίας
Date
2019
Language
el
Sujet
Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις
Μάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση
Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
Άτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση
Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση
Εκπαίδευση, Τριτοβάθμια -- Έρευνα
Access
free
Afficher la notice complète
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/49982
Collections
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες (ΠΤΠΕ)
[463]
Διπλωματικές/Πτυχιακές Εργασίες ΠΘ
[10038]
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Chercher dans le dépôt
Cette collection
Parcourir
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Cette collection
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Mon compte
Ouvrir une session
S'inscrire
Help Contact
Deposition
About
Help
Contactez-nous
Choose Language
Tout DSpace
English
Ελληνικά