dc.contributor.advisor | Ζμας, Αριστοτέλης | el |
dc.creator | Μαλλιαρού, Γερασιμούλα | el |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T11:41:37Z | |
dc.date.available | 2019-07-03T11:41:37Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 19179 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49942 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5869 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Εκπαίδευσή των -- Ελλάδα -- Μαγνησία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εκπαιδευτικοί -- Απόψεις | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική εξέλιξη | el |
dc.title | Η επαγγελματική ανάπτυξη και συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα: δυνατότητες και περιορισμοί | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |