Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΜαλλιαρού, Γερασιμούλαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:37Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19179
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49942
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5869
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Εκπαίδευσή των -- Ελλάδα -- Μαγνησίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Εκπαιδευτικοί -- Απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική εξέλιξηel
dc.titleΗ επαγγελματική ανάπτυξη και συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικά προγράμματα: δυνατότητες και περιορισμοίel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International