Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΒότσης, Κωνσταντίνος Χ.el
dc.date.accessioned2018-12-14T11:21:18Z
dc.date.available2018-12-14T11:21:18Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18553
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49652
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4883
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.titleΑξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International