Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΑριστείδου, Δέσποινα Α.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.available2018-07-18T10:59:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17774
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48993
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subject.otherΜαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευση -- Ελλάδα -- Νέα Ιωνία (Μαγνησία)el
dc.titleΑξιοποίηση της πολυτροπικότητας για τη διδασκαλία των εννοιών της περιμέτρου και του εμβαδού σε μαθητές Ρομάel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International