Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΤσέλλου, Δήμητρα Δ.el
dc.date.accessioned2018-06-04T07:24:57Z
dc.date.available2018-06-04T07:24:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16993
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48560
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, προσχολικήel
dc.subject.otherΝηπιαγωγοίel
dc.subject.otherΝηπιαγωγείοel
dc.subject.otherΟικογένεια και σχολείοel
dc.titleΕπικοινωνία και συνεργασία νηπιαγωγείου οικογένειας: προσέγγιση από τη μεριά των νηπιαγωγώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International