Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.creatorΧρονίδου, Ευαγγελία Ε.el
dc.date.accessioned2018-03-22T11:01:33Z
dc.date.available2018-03-22T11:01:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17532
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48101
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3102
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧορός -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΚινητική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΚίνηση -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΣυναισθήματα -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΕνσυναίσθησηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΗ συμβολή της σωματοποιημένης έκφρασης στην ενσυναίσθηση και την προσαρμογή σε πολυπολιτισμικά περιβάλλονταel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.committeeMemberΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International