dc.contributor.advisor | Τσουβαλά, Μαρία | el |
dc.creator | Χρονίδου, Ευαγγελία Ε. | el |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T11:01:33Z | |
dc.date.available | 2018-03-22T11:01:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17532 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48101 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3102 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Χορός -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Κινητική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Κίνηση -- Ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Συναισθήματα -- Ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Ενσυναίσθηση | el |
dc.subject.other | Πολυπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.title | Η συμβολή της σωματοποιημένης έκφρασης στην ενσυναίσθηση και την προσαρμογή σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Μαγουλιώτης, Απόστολος Ν. | el |