Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΠολπατζή, Δάφνη Μ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:00Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47514
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΟρθογραφία -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.titleΝευροψυχολογία και η μελέτη της ορθογραφίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International