Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΠαρασκευόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΠολπατζή, Δάφνη Μ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:00Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47514
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΟρθογραφία -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.titleΝευροψυχολογία και η μελέτη της ορθογραφίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International