dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.creator | Παπακοσμά, Νικολέτα Α. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:17Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 12686 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47360 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗ | el |
dc.subject.other | ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.title | Διερεύνηση της αυτο-ρύθμισης της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές δημοτικού | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |