Show simple item record

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΠαπακοσμά, Νικολέτα Α.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:17Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12686
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47360
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΔιερεύνηση της αυτο-ρύθμισης της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International