Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΣτεργίου, Ευαγγελία Β.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:14Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12659
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47350
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα της εικαστικής δράσης στην ελεύθερη, στην καθοδηγούμενη και στην προσχεδιασμένη-κατευθυνόμενη μορφή τηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International