Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΖαφείρη, Γραμματίαel
dc.creatorΣτριφτού, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2017-07-17T06:55:09Z
dc.date.available2017-07-17T06:55:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15599
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46636
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1425
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΡΟΜΠΟΤΙΚΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΣχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση διδακτικών δραστηριοτήτων μαθηματικών εννοιών της Α’ θμιας εκπαίδευσης, με τη χρήση εκπαιδευτικής ρομποτικής και προγραμματιστικών μεθόδων.el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International