Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΚόττης, Κωνσταντίνος Β.el
dc.date.accessioned2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.available2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15035
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45860
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Πληροφορικήel
dc.subject.otherΕκπαίδευση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστώνel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ειδικής αγωγής δημοτικών σχολείων του Βόλου σχετικά με τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (Τ.Π.Ε)el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International