Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΚεφφέ, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2016-12-16T12:38:32Z
dc.date.available2016-12-16T12:38:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15158
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45785
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4810
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση -- Μαθηματικάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.titleΗ επίδραση της διδασκαλίας στρατηγικών αυτο-ρύθμισης με το πρόγραμμα Solve it στην επίδοση κατά την επίλυση μαθηματικού προβλήματος σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μελέτη περιπτώσεωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International