Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΣέγκλια, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-12-12T10:30:17Z
dc.date.available2016-12-12T10:30:17Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14534
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45743
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4851
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Δευτεροβάθμια)el
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.titleΔιδασκαλία στρατηγικών για την ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθήτρια με δυσκολίες μάθησης που φοιτά σε Τμήμα Ένταξης Γενικού Γυμνασίου: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International