Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΡακιτζή, Καρολίναel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45730
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6079
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικό περιβάλλον -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΣχολικά κτίρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.titleΠοιότητα σχολικού χώρου: επάρκεια και καταλληλότητα υλικοτεχνικής υποδομής και εκπαιδευτικό έργοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International