Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.creatorΚαβαλάρη, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2016-10-21T06:46:25Z
dc.date.available2016-10-21T06:46:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14173
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45389
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1314
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσηςel
dc.titleΜελέτη των παιδαγωγικών και διδακτικών προσεγγίσεων που υιοθετούν οι εκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης στη διδασκαλία των φυσικών επιστημώνel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International