Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΒλαμούλη, Αθηνάel
dc.date.accessioned2016-10-13T08:48:37Z
dc.date.available2016-10-13T08:48:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13751
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45370
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3105
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπιστήμη -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΗ αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των φυσικών επιστημώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International