Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΑργύρη, Μαρία-Ιωάνναel
dc.date.accessioned2016-10-13T08:48:37Z
dc.date.available2016-10-13T08:48:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other15176
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45368
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάγνωσηel
dc.subject.otherΑνάγνωση, Ανικανότητά τηςel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.titleΓνωστικές και μεταγνωστικές στρατηγικές στην αναγνωστική κατανόηση σε μαθητές με υψηλή και χαμηλή επίδοσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International