Show simple item record

dc.contributor.advisorΧασάνδρα, Μαρίαel
dc.creatorΠούλιου, Δήμητραel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:03:31Z
dc.date.available2016-09-30T10:03:31Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9687
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44898
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2821
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΜέτρηση των στάσεων, των προσδοκιών και της εσωτερικής παρακίνησης των μαθητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το μάθημα της φυσικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International