Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚοτρώτσιου, Ευαγγελίαel
dc.creatorΜακρή, Αρετήel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:03:12Z
dc.date.available2016-09-30T10:03:12Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9410
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44814
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4594
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΑΝΩΤΑΤΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΙΑΤΡΙΚΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣel
dc.titleΔιερεύνηση της ικανοποίησης των σπουδαστών Ιατρικής και Νοσηλευτικής Σχολής από το εκπαδευτικό τους πλαίσιοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International