Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΟικονόμου, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:57Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13712
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44733
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5933
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΕΚΜΑΘΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.titleΣτάσεις φιλολόγων απέναντι στους μαθητές με την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα στις κανονικές τάξειςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International