Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΚοτρώνη, Μαρία-Τερέζα Χ.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:37Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13453
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44634
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5890
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΟι διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με την έννοια της αυτονομίας στη διδασκαλία και τη μάθηση στο ελληνικό δημόσιο σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International