Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.creatorΜπούρχα, Αθανασία Η.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:36Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other13436
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44633
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3115
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑel
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙel
dc.titleΔιερεύνηση αντιλήψεων νηπιαγωγών για το κοινωνικό-δραματικό παιχνίδιel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International