Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΦιλιππιτζή, Κασσιανή-Παναγιώταel
dc.date.accessioned2016-08-23T11:18:33Z
dc.date.available2016-08-23T11:18:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7226
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43902
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΠώς δημιουργούνται οι στερεότυπες αντιλήψεις για την εικόνα του επιστήμονα στα παιδιάel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail
Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International