Show simple item record

dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.contributor.advisorΝάκου, Ειρήνηel
dc.creatorΜαθιουδάκη, Έλενα Ι.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:57Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:57Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43163
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΙΚΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.titleΟφείλουν οι εκπαιδευτικοί προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας να έχουν μουσική κατάρτιση και ποια πρέπει να είναι αυτή προκειμένου να διδάχουν μουσική στο νηπιαγωγείο;el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International