Εμφάνιση απλής εγγραφής

A study on aspects of socio-cognitive development in persons with intellectual disability

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.creatorΑυλωνίτη, Βασιλική Σ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:32Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:32Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10660
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43041
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΜελέτη διαστάσεων της κοινωνικό-γνωστικής ανάπτυξης ατόμων με νοητική καθυστέρησηel
dc.titleA study on aspects of socio-cognitive development in persons with intellectual disabilityen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International