Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΑλεξανδρόπουλος, Παναγιώτης Α.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:11Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10659
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42941
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ επίδραση του ψυχολογικού κλίματος της σχολικής τάξης, στην επίδοση των μαθητών του δημοτικού σχολείουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International