Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΚαρπίτη, Φωτεινή Κ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:43Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11731
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42797
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΕκπαιδευτική παρέμβαση για τη βελτίωση της αναγνωστικής κατανόησης με βάση το μοντέλο "ανταπόκριση στη διδασκαλία/παρέμβαση (RtI)"el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International