Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΟικονόμου, Ελένηel
dc.date.accessioned2015-05-13T09:35:38Z
dc.date.available2015-05-13T09:35:38Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5863
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/4255en
dc.description.abstractΟ στόχος της έρευνας ήταν η δνερεύνηση των απόψεων, των προσδοκιών και των αντιλήψεων των μητέρων παιδιών με νοητική καθυστέρηση (ν.κ.) ως προς τις δυσκολίες και τα εμπόδια που αυτά αντιμετωπίζουν ή θα αντιμετωπίσουν μελλοντικά σε εκπαιδευτικό και κοινωνικό επίπεδο. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 μητέρες παιδιών με ελαφρά και μέτρια ν.κ. ηλικίας 8 έως 16 ετών. Η έρευνα έδειξε πως οι μητέρες οι μητέρες είναι υπέρ της εκπαιδευτικής ένταξης των παιδιών με ν.κ. παρά το γεγονός ότι δεν τους παρέχονται οι ευκαιρίες για αυτό. Ωστόσο, προτιμούν τα παιδιά τους να εκπαιδεύονται σε Ειδικά σχολεία. Ως προς τις δεξιότητες που τα παιδιά διδάσκονται οι μητέρες θεωρούν σημαντικές τις δεξιότητες που θα επιτρέψουν μια επιτυχέστερη μετάβαση στην ενήλικη ζωή και θεωρούν πως αυτές διδάσκονται στα παιδιά τους, οπότε είναι αισιόδοξες για μια ανεξάρτητη ζωή των παιδιών τους ως ενήλικες, με την κατάλληλη υποστήριξη. Στο σημαντικό τομέα της επαγγελματικής αποκατάστασης, οι μητέρες θέλουν να εργαστούν τα παιδιά τους, πιστεύουν ότι λαμβάνουν την κατάλληλη εκπαίδευση αλλά δεν παρέχονται ευκαιρίες για εργασία. Η κοινωνική ζωή των παιδιών με ν.κ. απασχολεί αρκετά τις μητέρες τους και δείχνουν να είναι απογοητευμένες από την κοινωνική αποδοχή των παιδιών τους από τους συνομηλίκους αλλά και από το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, άλλωστε η κοινωνική απόρριψη αποτελεί και σημαντικό εμπόδιο για την αυτονομία και ανεξαρτησία του ενήλικου με ν.κ. Επίσης, ένα σημαντικό θέμα που απασχολεί τους γονείς και θα πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα, είναι η ανάγκη περισσότερης πληροφόρησης και στήριξης από το κράτος πρόνοιας και χρηματοδότηση για την βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και των υπηρεσιών.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.titleΑντιλήψεις γονέων παιδιών με νοητική καθυστέρηση σχετικά με τις δυσκολίες που αυτά αντιμετωπίζουν σε κοινωνικό και εκπαιδευτικό επίπεδοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International