Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΚουλεντιανού, Αντωνία Γ.el
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:54Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8518
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42236
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΗ διαφοροποιημένη διδασκαλία της λογοτεχνίας στο σύγχρονο δημοτικό σχολείο για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International