Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜπούρας, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΛουτριώτη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:53Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:53Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8510
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42231
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.titleΠροβλήματα συμπεριφοράς στη σύγχρονη τάξη του δημοτικού σχολείου: στρατηγικές αντιμετώπισηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International