Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΔρόσος, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:14Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9821
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42001
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6151
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΗ σχέση του υποδιευθυντή σχολικής μονάδας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με το διευθυντή ως παράγοντας αποτελεσματικής ηγεσίας και διαμόρφωσης σχολικής κουλτούρας: περίπτωση Ν. Φθιώτιδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International