Show simple item record

dc.contributor.advisorΘεοδωράκης, Γιάννηςel
dc.creatorΒαρδούλη-Λάππα, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:27Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:27Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7581
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41725
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.535
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ (ΑΝΘΡΩΠΟΣ)el
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΗ φυσική αγωγή ως παράγων κοινωνικοποίησης παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International