Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΝάσιου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2016-06-06T12:35:54Z
dc.date.available2016-06-06T12:35:54Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11253
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41484
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5836
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.subject.otherΣΧΕΣΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝel
dc.subject.otherΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗel
dc.titleΟ εκπαιδευτικός-ηγέτης στο πλαίσιο της σχολικής τάξης: διερεύνηση της επίδρασης του στιλ ηγεσίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης του εκπαιδευτικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην αυτο-αποτελεσματικότητά του στη διαχείριση της τάξηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International