Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣακκής, Δημήτριοςel
dc.creatorΤσιαντούλη, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:51Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10508
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41179
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1535
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ , ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.titleΔιδακτική αξιοποίηση στοιχείων πολιτισμού και παιδαγωγικού υλικού παλαιού σχολείου σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: η περίπτωση των νηπιαγωγείων Γόννων και Μακρυχωρίου Νομού Λάρισαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International