Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΚωστοπούλου, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:57:47Z
dc.date.available2016-05-12T09:57:47Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10914
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41160
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4823
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΖΩΓΡΑΦΙΚΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑel
dc.titleΤα άστεγα παιδιά ζωγραφίζουν και μιλούν για τις συναισθηματικές εμπειρίες τουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΚλεφτάρας, Γεώργιοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International