Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚονταράτος, Μάριοςel
dc.contributor.advisorΜπεριάτος, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΣκάγιαννης, Παντολέωνel
dc.creatorΑναστασόπουλος, Σπυρίδωνel
dc.date.accessioned2016-05-12T09:56:12Z
dc.date.available2016-05-12T09:56:12Z
dc.date.issued1994
dc.identifier.other1670
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/40621
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπουν οι σελίδες 11-14 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΧΩΡΟΤΑΞΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΚΟΡΙΝΘΙΑ (ΝΟΜΟΣ)el
dc.titleΗ νέα διπλή κανονική σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Κόρινθος-Πάτρα και η περιφερειακή ανάπτυξη στο Νομό Κορινθίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International