Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.creatorRazis, G.en
dc.creatorAnagnostopoulos, I.en
dc.date.accessioned2015-11-23T10:46:23Z
dc.date.available2015-11-23T10:46:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier10.1109/SMAP.2014.23
dc.identifier.isbn9781479968138
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/32610
dc.description.abstractIn this paper, we propose an ontology schema towards semantification provision of Twitter social analytics. The ontology is deployed over a publicly available service that measures how influential a Twitter account is, by combining its social activity and interaction over Twitter sphere. Apart from influential quantity and quality measures, the service provides a SPARQL endpoint where users can perform advance semantic queries through the RDFized Twitter entities (mentions, replies, hash tags, photos, URLs) over the semantic graph. © 2014 IEEE.en
dc.source.urihttp://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84920625302&partnerID=40&md5=2468f8edfeda847ee28be93cc8c2e8e3
dc.subjectSemanticsen
dc.subjectSocial Mediaen
dc.subjectTwitteren
dc.subjectQuality measuresen
dc.subjectSemantic graphsen
dc.subjectSemantic queryen
dc.subjectSocial activitiesen
dc.subjectSocial networking (online)en
dc.titleSemantifying twitter: The influence tracker ontologyen
dc.typeconferenceItemen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής