Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓυιόκα, Λίαel
dc.contributor.advisorΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.creatorΠαπαργυρούδη, Φωτεινήel
dc.date.accessioned2015-04-27T08:39:43Z
dc.date.available2015-04-27T08:39:43Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other7748
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/3134en
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΜΟΥΣΕΙΑ -- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗel
dc.titleΠαράμετροι του χώρου που επηρεάζουν την μουσειοπαιδαγωγική πράξηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πρόγραμμα Σπουδών Επιλογής. Τμήμα Μουσειοπαιδαγωγικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International