Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαμπάς, Αντώνιος Ι.el
dc.creatorΠετροκτίστης, Χαράλαμποςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:38Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6494
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1646en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2166
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: λείπει η σελίδα 55 από το φυσικό τεκμήριο.el
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη των συναρμοστικών ικανοτήτων θα πρέπει να ξεκινάει ήδη κατά την προσχολική ηλικία, αφενός γιατί υπάρχουν οι προϋποθέσεις για ανάπτυξη της συναρμογής, αφετέρου γιατί πολλές κινητικές και μαθησιακές δυσκολίες που εμφανίζονται κατά την έναρξη της σχολικής περιόδου, αποδίδονται στην ανεπαρκή βελτίωσή τους στην προσχολική ηλικία. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα προγράμματος προπόνησης στη βελτίωση της συναρμογής παιδιών προσχολικής ηλικίας, μετά από 18 εβδομάδες εξάσκησης. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 160 τυχαία επιλεγμένα παιδιά προσχολικής ηλικίας (ΜΟ=6θ,35 ± 6,7 μηνών) από τον Ν. Ροδόπης που φοιτούσαν σε δημόσια Νηπιαγωγεία. Μετά την πρώτη μέτρηση τα παιδιά χωρίστηκαν με τη μέθοδο της στρωσιγενούς δειγματοληψίας σε πειραματική ομάδα (η=82) και ομάδα έλεγχου (η=78). Η πειραματική ομάδα παρακολούθησε πρόγραμμα προπόνησης με έμφαση στις συναρμοστικές ικανότητες διάρκειας τεσσάρων μηνών ενώ η ομάδα ελέγχου δεν συμμετείχε σε κάποια αθλητική δραστηριότητα εκτός των προβλεπομένων από το αναλυτικό πρόγραμμα των νηπιαγωγείων. Η αξιολόγηση πριν και μετά την παρέμβαση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της δέσμης «Δημόκριτος PAT-Pre». Η πολυμεταβλητή ανάλυση διακύμανσης (MANOVA) με 4 ανεξάρτητους παράγοντες, εκ των οποίων ο ένας (μέτρηση) ήταν επαναλαμβανόμενος [2 (ομάδα) X 2 (φύλο) X 4 (ηλικία) X 2 (μέτρηση)] χρησιμοποιήθηκε για την στατιστική επεξεργασία των δεδομένων. Τα αποτελέσματα έδειξαν στατιστικά σημαντική βελτίωση των παιδιών στις περισσότερες δοκιμασίες της δέσμης (ρ<.05), αλλά και σημαντική επίδραση του φύλου και της ηλικίας σε αρκετές από τις δοκιμασίες (ρ<.05). Τα ευρήματα της παρούσας έρευνας δίνουν ερείσματα για συζήτηση αναφορικά με την υιοθέτηση και την εισαγωγή προγραμμάτων άσκησης στην προσχολική αγωγή.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΘΛΗΣΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.titleΑξιολόγηση της συνδρομής & σχεδιασμός προγραμμάτων προπόνησης για παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑγγελούσης, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΤαξιλδάρης, Κυριάκοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International