Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔιγγελίδης, Νικόλαοςel
dc.creatorΜίζιος, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2015-01-05T21:45:35Z
dc.date.available2015-01-05T21:45:35Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5859
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/1613en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2182
dc.descriptionΠαρατηρήσεις έκδοσης: παρόραμα στη σελιδαρίθμηση.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να εξεταστούν οι διαφορές μαθητών/τριων Λ' γυμνασίου ως προς την εσωτερική-εξωτερική παρακίνηση, την ικανοποίηση και την αυτονομία. Στην έρευνα συμμετείχαν 106 άτομα (57 αγόρια και 49 κορίτσια) ηλικίας 12 ετών (Μ=12.03±.21). Ο σχεδιασμός της έρευνας περιλάμβανε δυο ομάδες ανά μέθοδο και πραγματοποιήθηκε σε δυο φάσεις (αναστροφή των πειραματικών ομάδων σε ελέγχου και αντίθετα). Εφαρμόστηκε ένα παρεμβατικό πρόγραμμα εξάσκησης των μαθητών/τριων, σε τρεις δεξιότητες καλαθοσφαίρισης, με την μέθοδο της αμοιβαίας διδασκαλίας και του αυτοελέγχου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση κατάλληλα προσαρμοσμένων ερωτηματολογίων και κινητικών τεστ καλαθοσφαίρισης. Όλες οι κλίμακες είχαν αποδεκτούς δείκτες εσωτερικής συνοχής (α>.61). Η ανάλυση των αποτελεσμάτων έδειξε ότι το πρόγραμμα παρέμβασης με την χρήση των μεθόδων αμοιβαίας διδασκαλίας και αυτοελέγχου ήταν αποτελεσματικό καθώς συνέβαλε στην αύξηση της επίδοσης των μαθητών/τριών στις δοκιμασίες της πάσας, της τρίπλας και του σουτ. Οι μαθητές/τριες της μεθόδου αυτοελέγχου είχαν προς την εσωτερική παρακίνηση και την αναγνωρίσιμη ρύθμιση. Η μέθοδος της αμοιβαίας διδασκαλίας εμφάνισε υψηλότερα σκορ στην αυτονομία. Στο σύνολο των μετρήσεων και τα δυο φύλα αύξησαν σημαντικά τις επιδόσεις τους, με τα αγόρια να υπερτερούν στις κινητικές δεξιότητες και την ικανοποίηση και τα κορίτσια στην αυτονομία. Τα αποτελέσματα συζητούνται υπό το πρίσμα της θεωρίας του αυτοκαθορισμού και αξιολογούνται σε συνδυασμό με την θεωρία της αυτορύθμισης και της χρήσης μεταγνωστικών διεργασιών.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΚΙΝΗΤΡΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣel
dc.titleΟι μέθοδοι της αμοιβαίας διδασκαλίας και του αυτοελέγχου στο Γυμνάσιοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ανεξάρτητα Τμήματα. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International