Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΣαΐτη, Άνναel
dc.creatorΠαπαθανασίου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:52Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:52Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other5405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14433en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6095
dc.description.abstractΑν και οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) είναι πλέον, ευρέως, διαθέσιμες στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, φαίνεται ότι δεν έχουν ενσωματωθεί όσο αναμενόταν στη διδακτική και μαθησιακή πρακτική. Ένας ισχυρός παράγοντας που συντελεί στην κατάσταση αυτή, στον οποίο, όμως, δεν έχει δοθεί η δέουσα προσοχή, είναι ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας. Σκοπός, λοιπόν, της παρούσας εργασίας, είναι η ποιοτική διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων των διευθυντών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στο σχολείο. Για τη μεθοδολογική προσέγγιση του ερευνητικού προβλήματος και την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της θεμελιωμένης θεωρίας κατά Strauss και Corbin. Το δείγμα αποτέλεσαν δώδεκα διευθυντές, διαφόρων τύπων, σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Μαγνησίας. Ως εργαλείο συλλογής των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική συνέντευξη και πιο συγκεκριμένα η μορφή της ημιδομημένης συνέντευξης. Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψαν επτά κατηγορίες σχετικά με τις απόψεις των διευθυντών για τις ΤΠΕ στο σχολείο. Σύμφωνα με αυτές, οι διευθυντές αν και αναγνωρίζουν την ανάγκη για τεχνολογικό αλφαβητισμό όλων των μελών της σχολικής μονάδας και τη χρησιμότητα των ΤΠΕ στη διοίκηση του σχολείου, δε φαίνεται να αντιλαμβάνονται το νέο μαθησιακό-παιδαγωγικό περιβάλλον που δημιουργείται με τη χρήση των ΤΠΕ. Επίσης, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι διευθυντές θεωρούν σημαντικό το ρόλο τους για την ενσωμάτωση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, κυρίως ως προς την παρακίνηση του διδακτικού προσωπικού, παρόλο που εκφράζουν «αδυναμία» στην προσπάθεια ανανέωσης και αλλαγής της γενικότερης κουλτούρας του σχολείου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗel
dc.titleΟι απόψεις των διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη χρήση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο σχολείο : ποιοτική ανάλυση κατά τη μεθοδολογία των Strauss και Corbinel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International