dc.contributor.advisor | Κόλλιας, Βασίλειος | el |
dc.contributor.advisor | Πασιαρδής, Πέτρος | el |
dc.creator | Τσίγκα, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2015-07-24T12:23:38Z | |
dc.date.available | 2015-07-24T12:23:38Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.other | 7403 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/14254 | en |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5977 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, (ΜΕΣΗ) -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ | el |
dc.title | Παράγοντες οργάνωσης και διοίκησης που επηρεάζουν την επιτυχή υλοποίηση καινοτόμων προγραμμάτων στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση (η περίπτωση του νομού Λάρισας) | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |