Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαΐτης, Χρίστος Α.el
dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΔεληγιάννης, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:23:38Z
dc.date.available2015-07-24T12:23:38Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other7402
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14253en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6091
dc.description.abstractΤο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένα νέο δημόσιο σχολείο που απευθύνεται σε ενήλικες και εφαρμόζει καινοτόμες παιδαγωγικές πρακτικές βασισμένες στη διά βίου μάθηση και στην εκπαίδευση ενηλίκων. Αντίστοιχη και με συμμετοχικό χαρακτήρα φαίνεται πως πρέπει να είναι και η φιλοσοφία της οργάνωσης και διοίκησής του. Στο κεφάλαιο αυτό προσδιορίζονται οι βασικοί παράμετροι μιας έρευνας που με βάση τις απόψεις και τις αντιλήψεις εκπαιδευτών και ενήλικων εκπαιδευόμενων πραγματεύεται ακριβώς το ζήτημα της συμμετοχής τους στη διαδικασία λήψης και εκτέλεσης αποφάσεων στα πλαίσια της οργανωτικής λειτουργίας του νέου αυτού σχολείου.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝel
dc.subject.otherΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΛΗΨΗ ΤΩΝel
dc.titleΗ συμμετοχή εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων στα σχολεία ενηλίκων - σχολεία 2ης ευκαιρίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International