Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΧούστης, Ηλίας Ν.el
dc.contributor.advisorΑντωνίου, Φαίηel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΠαπαγεωργίου, Ορέστηςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:10Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14020en
dc.description.abstractΣτη διπλωματική, αυτή, εργασία αναλύονται τα προβλήματα και οι τρόποι διάγνωσης τόσο των Μαθησιακών Δυσκολιών, στο σύνολό τους, όσο και μίας υποκατηγορίας τους, της Φωνολογικής Επίγνωσης. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ένα δικτυακό λογισμικό συγγραφής ερωτήσεων αξιολόγησης, για την ανίχνευση των δυσκολιών φωνολογικής επίγνωσης, σε μαθητές.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΠΕΔΗΑ, περιβάλλον δημιουργίας ερωτήσεων αξιολόγησης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International