Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧούστης, Ηλίας Ν.el
dc.contributor.advisorΑντωνίου, Φαίηel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΠαπαγεωργίου, Ορέστηςel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:10Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6417
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/14020en
dc.description.abstractΣτη διπλωματική, αυτή, εργασία αναλύονται τα προβλήματα και οι τρόποι διάγνωσης τόσο των Μαθησιακών Δυσκολιών, στο σύνολό τους, όσο και μίας υποκατηγορίας τους, της Φωνολογικής Επίγνωσης. Στη συνέχεια παρουσιάζεται ένα δικτυακό λογισμικό συγγραφής ερωτήσεων αξιολόγησης, για την ανίχνευση των δυσκολιών φωνολογικής επίγνωσης, σε μαθητές.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΠΕΔΗΑ, περιβάλλον δημιουργίας ερωτήσεων αξιολόγησης για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International