Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔέφνερ, Αλέξηςel
dc.creatorΚαλαπόδη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:22:05Z
dc.date.available2015-07-24T12:22:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other6156
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13954en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚel
dc.subject.otherΤΟΥΡΙΣΜΟΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΠΑΤΡΑel
dc.subject.otherΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.subject.otherΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΚΩΜΟΠΟΛΕΙΣ -- ΠΡΟΩΘΗΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΠΑΤΡΑel
dc.titleΗ συμβολή του μάρκετινγκ του τόπου στην πολιτιστική ανάπτυξη των πόλεων : η περίπτωση της Πάτρας μετά την εμπειρία της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Πρωτεύουσας το 2006el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International