Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒογιατζής, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΑδάμος, Ιωάννης Θ.el
dc.creatorΚασσίδη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2015-07-24T12:21:20Z
dc.date.available2015-07-24T12:21:20Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.other2765
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/13325en
dc.descriptionΔίτομο έργο.el
dc.description.abstractΓια την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζονται αναλυτικά οι εργασίες που έγιναν για τη συλλογή των απαιτούμενων στοιχείων. Περιγράφονται η έρευνα και οι μετρήσεις που πραγματοποιήθηκαν στην περιοχή μελέτης, δηλαδή στην πόλη του Βόλου και πιο συγκεκριμένα κατά μήκος της λεωφόρου Αναλήψεως σε τέσσερις σηματοδοτούμενους κόμβους, και οι οποίες είχαν σκοπό τη συγκέντρωση όλων εκείνων των στοιχείων που σχετίζονται με την κυκλοφορία. Τα βασικά αντικείμενα της ανάλυσης είναι: Η αποτύπωση και η καταγραφή του οδικού δικτύου Οι μετρήσεις κυκλοφοριακού φόρτου Οι μετρήσεις θορύβου Η καταγραφή των παράνομα σταθμευμένων οχημάτων Η παρακολούθηση των καιρικών συνθηκών Η διεξαγωγή της κοινωνικής έρευνας (ερωτηματολόγια) Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν στο σύστημα των ισόπεδων και σημοτοδοτούμενων κόμβων Κασσαβέτη -Αναλήψεως, Κ. Καρτάλη - Αναλήψεως, Ελ. Βενιζέλου (Ιωλκού) - Αναλήψεως και Μεταμορφώσεως - Αναλήψεως, οι οποίοι είναι σταυροειδούς μορφής με απλή γεωμετρία. Το χρονικό διάστημα των μετρήσεων ήταν από 22/5/2003 έως 8/7/2003. Η επιλογή των ημερών, κατά τις οποίες διεξήχθησαν οι μετρήσεις, έγινε με βάση τον αποκλεισμό των ημερών κατά τις οποίες τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά το απόγευμα (Δευτέρα και Τετάρτη) και των Σαββατοκύριακων. Συνολικά έγιναν μετρήσεις για οχτώ ημέρες, δύο μέρες σε κάθε κόμβο σε 6ωρη βάση για κάθε μέρα και συγκεκριμένα μεταξύ 08.00-10.00 το πρωί για εκτίμηση της πρωινής αιχμής, 12.30-14.30 για την μεσημβρινή αιχμή και 17.00-19.00 για την απογευματινή αιχμή. Για την εκτίμηση των επιπτώσεων στη ποιότητα της ατμόσφαιρας έγινε εκτίμηση των συγκεντρώσεων των ρύπων ΝΟ2 και CO για τις παραπάνω ώρες αιχμής. Ελήφθη υπόψη η επιβάρυνση κυρίως από την κυκλοφορία στον κεντρικό άξονα της Αναλήψεως στις συμβολές των οδών Κασσαβέτη, Καρτάλη, Βενιζέλου και Μεταμορφώσεως. Για τον προσδιορισμό του εκπεμπόμενου ρυπαντικού φορτίου από την οδική κυκλοφορία και την εκτίμηση των τιμών μέγιστης ωριαίας συγκέντρωσης των ρύπων γίνεται χρήση των συντελεστών εκπομπής και των χαρακτηριστικών της κυκλοφορίας των επηρεαζόμενων οδικών τμημάτων της περιοχής μελέτης. Τέλος, έγινε διεξαγωγή κοινωνικής έρευνας μέσω συνεντεύξεων, με τη βοήθεια 50 ερωτηματολογίων, που ως στόχο είχε την προσπάθεια εξακρίβωσης των επιπτώσεων του οδικού κυκλοφοριακού θορύβου στους κατοίκους που διαμένουν στην περιοχή μελέτης.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ -- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΒΟΛΟΣel
dc.subject.otherΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΡΟΗ -- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΑΕΡΑΣ -- ΜΟΛΥΝΣΗ -- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΔιερεύνηση διακύμανσης ατμοσφαιρικής ρύπανσης και θορύβου από την λειτουργία τεσσάρων σηματοδοτούμενων κόμβων στο πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου : εργασίες πεδίου και θεωρητική προσομοίωσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International